Bellahøj kræmmermarked

Afdelingen har fået dette tilbud fra Bellahøj kræmmermarked, der finder sted om ca. 3 uger:

Vi skriver til jer for at høre, om jeres parti kunne have interesse i at få muligheden for at promovere sig selv på Bellahøj Kræmmerfestival, som afholdes på Bellahøj-marken i weekenden i uge 36 – Fredag den 8. september til søndag den 10. september 2017.

Vi kan tilbyde jer en stadeplads med 6 facademeter – og 7 meter i dybden for en pris på 1800kr plus et oprydningsgebyr på 500kr, som tilbagebetales, når stadepladsen er ryddet. I skal selv medbringe borde og telt, hvis I skal bruge dette.

Bellahøj Kræmmerfestival drives af Brønshøj-Husum Idrætsfond, som er en sammenslutning af 7 idrætsklubber fra bydelene Brønshøj og Husum. Bellahøj Kræmmerfestival drives udelukkende af 100% frivillige til gavn og glæde for ungdomsafdelingerne i de forskellige idrætsklubber. Vi kan ligeledes oplyse, at vi har kontaktet de øvrige politiske partier i Københavns Borgerrepræsentation og givet dem samme tilbud – og ideen er at samle de politiske partier på et område. Såfremt dette skulle have jeres adresse, beder vi jer blot svare på denne mail, så sender vi de fornødne oplysninger.

Realiteter:
Det er efter min mening, et tilbud der er svært at sige nej til, men da vi havde møde i arbejdsudvalget tidligere i denne uge, viste det sig at flere af vores solide kræfter ikke orker så meget.
Der mangler derfor nye glade kræfter, ikke blot til at holde en 3 dages vagt plan, men også til at planlægge, hente materialer og stille telt op.

Jeg skal derfor efterlyse medlemmer, der sammen med kernen i AU, vil være til at gøre Enhedslistens deltagelse til virkelighed!
Mail til [email protected] eller ring til mig på 38 28 29 43 eller arb.mobil 40785913.
Mange hilsner - Jan J.