Kommunevalg 2021

Valgkamp.

Kære Kammerater. I har garanteret opdaget det. Der er fuld knald på valgkampen.Vi bliver taget godt imod, når vi er på gaden, og vi glæder os så meget til, at få mange flere af jer med.Her er nogle idéer til, hvad du skal bruge et par timer på de næste par dage:

I aften, tirsdag, d. 2.11.21: Kom til Lokaludvalgets valgmøde på Husum skole kl. 19. Bente skal sidde i panel for os, og hun har brug for jeres opbakning.

På fredag, d. 5.11.21: Uddeling i Tingbjerg. Der er mulighed for både at være med på gaden og at husstandsomdele. Giv Laila besked hvis du kommer (tlf. 30132160, mail [email protected]).

På lørdag, d. 6.11.21 kl. 11 er vi på gaden i Husum. Vi har kaffe/the og Ømuffins med. Vi har Quiz, hvor præmien er en pose vilde blomsterfrø (Økologisk biblanding). Vi har ringspil til børnene, hvor præmien er et badge, rosiner eller vingummi. Vi har også balloner (af naturgummi). Og selvfølgelig klistermærker, flyers og valgaviser. Det bliver fedt. Vi mødes ved biblioteket. Giv mig besked, hvis du kommer. Tlf. 21653351. mail [email protected]

På søndag, d. 7.11.21 deler vi ud på Flintholm station sammen med Vanløse afdeling.
Nærmere info hos Ditte, 22811541, mail
[email protected].

Og så har vi en masse valgaviser, der skal husstandsomdeles. Ditte styrer uddelingen. Kontakt hende og aftal, hvor du deler ud.

Kammeratlige, kærlige rød/grønne hilsner

Arbejdsudvalget